[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت؛ دوران دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند از خداجویانی است که مشتاقانه مرگ را در آغوش کشیدند و برای دفاع از وطن و ناموس سر از پا نمی شناختند.
کسانیکه اگر چه قلم قاصر از بیان جانفشانی های آنها است ،اما هفته پیش رو فرصتی مغتنم برای گفتگو با یادگاران جنگ است تا شاید تلنگری برای متفکران و میهن دوستان و جوانان شود.

رضا تبیانیان از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: در سن ۱۹ سالگی من هم همانند بسیاری از هم محله ای ها و دوستان خود و به فرمان رهبرم به جبهه رفتم تا از خاک و ناموس دفاع کنم.

این جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه اذعان کرد: خانواده من مذهبی و معتقد بودند و هیچ مخالفتی برای حضور من در جبهه نداشتند و مادرم شب ها برای پیروزی من و سایر رزمندگان به همراه مادر شهید تبیانیان و تورانیان بر بالای کوه قلعه مهدیشهر دعا می کردند.

وی که در دوران جنگ تحمیلی به کار خبری در شهر خود نیز مشغول بوده و در روزنامه رسالت فعالیت داشته است، در رابطه با نحوه مجروحیت خود ابراز کرد: در عملیات والفجر ۴ به دلیل انفجار نارنجک در سنگر از چند ناحیه سر و صورت و چشم دچار جانبازی شدم .

[ad_2]

منبع

Shares: