[ad_1]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان مطرح کرد:

به گزارش مرآت، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان سمنان اظهار کرد: به‌کارگیری تمهیدات لازم برای محورهای این استان در آستانه بازگشت زائران اربعین حسینی و پایان تابستان یک ضرورت است.

وی افزود: با توجه به ایام پایانی تابستان و اربعین و همچنین بازگشایی مدارس و شرایط حساس و افزایش حجم ترافیک سنگین در جاده‌های استان سمنان، لازم است تمهیدات لازم برای مسیر جاده‌های استان با هدف کاهش آمار تصادفات جاده‌ای اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: یکی از عوامل تصادف جاده‌ای در این استان یکنواخت و کویری بودن است و از آنجایی که محورهای استان، کویری و منجر به خواب‌آلودگی می‌شود، توقف در بین مسیر یک ضرورت محسوب می‌شود.

حمیدی بیان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و پایان تابستان و همچنان بازگشت زائران اربعین حسینی باید از تمام ظرفیت‌های استان در این چند روز باقیمانده برای کنترل ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای استان بهره گرفته شود.

وی گفت: ضروری است بیمارستان‌ها، اورژانس‌ها، هلال احمر و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان و شاهرود، کشیک‌های پزشکی خود را در جهت ارائه خدمات به مسافران و همکاری با پلیس به کار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: همه دستگاه‌های مرتبط ازجمله سپاه، ارتش و راهداری، ماشین‌آلات لازم به‌منظور کمک به پلیس را به کار گیرند.

حمیدی عنوان کرد: پلیس مردم‌داری را در این ایام مدنظر قرار دهد و با خاطیان و متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی برخورد اثرگذار کند.‌

وی خاطرنشان کرد: تلاش همگانی مردم و مسؤولان یک ضرورت است و همه باید تلاش کنند تا خسارت‌های جانی مردم در جاده‌های استان سمنان کاهش یابد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: