[ad_1]

به گزارش مرآت، سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه عملکرد بانک‌های استان در ارائه تسهیلات به خصوص رونق تولید، خوب بوده است، ابراز کرد: ۲۰ درصد از کل تسهیلات رونق تولید کشور در سال جاری در استان سمنان پرداخت شده که نشان از همراهی خوب بانک‌ها دارد.

وی با بیان اینکه بانک‌ها در زمینه تسهیلات مرتبط با دامدار کارت نیز توانستند عملکرد خوبی در استان سمنان داشته باشند، افزود: این تسهیلات ویژه تأمین سرمایه در گردش دامداران و کشاورزان است که به تأمین علوفه مورد نیاز دام‌هایشان کمک شایانی می‌کند.

استاندار سمنان با بیان اینکه این استان در زمینه پرداخت تسهیلات مصوب سفر رئیس جمهور نیز عملکرد خوبی داشته است، تاکید کرد: هشت هزار و وام ۱۵ میلیون تومانی از محل اعتبارات سفر تاکنون پرداخت شده و مابقی وام‌ها نیز در دست پرداخت هستند.

هاشمی با بیان اینکه بانک‌های عامل استان در بحث مصوبات اقتصادی و تسهیلات مرتبط با سفر ریاست جمهوری همراهی خوبی داشتند اما بازهم اعتقاد داریم که باید در بحث حمایت از تولید بیش از گذشته پای کار باشند، گفت: یکی از مطالبات ما از بانک‌ها تکریم مراجعان به خصوص کارآفرینان و سرمایه گذاران و… است.

وی با بیان اینکه در استان سمنان استقبال خوبی از تسهیلات فرزند آوری نیز صورت گرفته است، گفت: تسهیلات ازدواج و سایر تسهیلات حمایتی نیز از سوی بانک‌ها در حال پرداخت است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: