[ad_1]

به گزارش مرآت؛ سیدحمیدرضا موسوی رییس هیأت کشتی شاهرود اظهار داشت: لیگ منطقه‌ای نوجوانان باشگاه‌های کشور یادواره شهید بهنام محمدی راد با حضور چهار تیم در رقابتی یکروزه به میزبانی شاهرود برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی از استان‌های یزد، خراسان جنوبی، کرمان و سمنان در قالب منطقه پنج کشوری در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند، تصریح کرد: از استان سمنان تیم کشتی آزاد شاهرود و فرنگی دامغان با حریفان به رقابت پرداختند.

موسوی با اشاره به اینکه این مسابقات در سالن مجموعه ورزشی تختی شاهرود برگزار شد، ابراز داشت: در پایان این رقابت یکروزه، تیم‌های کشتی آزاد کرمان مقام نخست، یزد دوم و سمنان(شاهرود) مقام سوم را کسب کردند.

رییس هیأت کشتی شاهرود با بیان اینکه این رقابت‌ها با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا انجام شد، اظهار داشت: تیم کشتی فرنگی کرمان نیز با برتری مقابل حریفان به مقام نخست دست یافت، سمنان (دامغان) دوم و یزد سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با حضور ۱۳۰ کشتی گیر، سرپرست و مربی در ۲ رشته آزاد و فرنگی برگزار شد، افزود: مسابقات در ۱۰ وزن با حضور ۲ کشتی گیر در هر وزن آزاد و فرنگی برگزار شد.

موسوی با بیان اینکه ۱۰ داور این دوره از رقابت‌ها را قضاوت کردند، ابراز داشت: از این تعداد سه داور بین المللی و هفت داور ملی در این مسابقات حضور داشتند.

به گفته وی، دور برگشت رقابت‌های این گروه در هفته نخست مهرماه به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

گفتنی است، مسابقات لیگ منطقه‌ای نوجوانان کشور در قالب هشت منطقه در حال انجام است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: