[ad_1]

به گزارش مرآت، ابوطالب جلالی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان از برگزاری مراسم تجلیل از بانوان ایثارگر شاهرودی خبر داد و ابراز کرد: در این مراسم همسران شهدای دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم در کنار همسران آزادگان و جانبازان تقدیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه تقدیر ویژه از پنج بانوی جانباز شاهرودی در زمره بخش‌های این مراسم است، افزود: پنج بانوی جانباز و یک همسر شهید مدافع سلامت در کنار همسران جانبازان بالای ۷۰ درصد شهرستان به صورت ویژه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

فضاسازی شهری

فرماندار شاهرود با بیان اینکه فضاسازی شهری با کمک شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان یکی از اقداماتی است که در هفته دفاع مقدس صورت خواهد گرفت، تاکید کرد: رژه خودرویی و نیروهای مسلح پیاده در روز ۳۱ شهریورماه محوری‌ترین مراسم شهرستان شاهرود در این هفته است.

جلالی با بیان اینکه این مراسم در میدان ولایت ساعت ۹ صبح به صورت همزمان با دیگر نقاط ایران اسلامی برگزار می‌شود، گفت: یگان‌های انتظامی و نظامی، ارتش و سپاه آخرین تجهیزات و توان آمادگی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در عصر پنجشنبه ۳۱ شهریورماه به صورت همزمان در شهرستان شاهرود اجرا خواهد شد، گفت: روایتگری دفاع مقدس و همچنین یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود خواهد بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: