[ad_1]

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان خبر داد:

کوروش حصیر باف معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان، در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان این که فاز اول اجرایی میدان قومس در حال تکمیل است؛ گفت: المانی که در روزهای اخیر تصویر سه بعدی آن منتشر شده، هنوز به مرحله ساخت اجرا نرسیده است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان با اشاره به این که ساخت المان مذکور منوط به مشخص و نهایی شدن جانمایی بزرگراه حرم تا حرم در مسیر ورودی غربی شهر سمنان است؛ اظهار کرد: هنوز به سمنان ابلاغ نشده که این آزادراه از مسیر شهر سمنان یا بالا و یا پایین دست شهر گذر خواهد کرد.

وی با اشاره به برآورد هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد تومانی ساخت المان مذکور، تاکید کرد: با توجه به این که ارتفاع این المان افزون بر ۴۰ متر در نظر گرفته شده و یک سازه پرحجم محسوب می شود؛ در صورت تعیین تکلیف مسیر آزادراه حرم تا حرم، در مورد ساخت و یا عدم ساخت المانی با این حجم و هزینه تصمیم‌گیری نهایی انجام خواهد شد.

حصیرباف در ادامه بیان کرد: چنان چه مسیر آزادراه با شهر سمنان تقاطع پیدا کند، ساماندهی و زیباسازی ویژه‌ای جهت ورود مسافران و زائریم در ورودی غربی شهر می طلبد و در آن صورت هزینه ساخت المان نوجیه اقتصادی پیدا می کند.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان با اشاره به ساخت و سازهای با ارتفاع ۱۴ متر برای مقبره شهدای گمنام در ورودی غربی شهر سمنان، اذعان کرد: در صورتی که مسیر آزادراه از ورودی غربی شهر گذر نکند؛ سازه مقبره شهدای گمنام، المان ورودی غربی شهر خواهد بود و در میدان قومس سازه اقتصادی و کوچکتر نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: