[ad_1]

به گزارش مرآت، محمد حمیدی معاون عمرانی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان سمنان گفت: وظیفه بنیاد مسکن به عنوان کارگزار آماده سازی سایت‌های ساخت مسکن، هماهنگی برای دریافت قیر رایگان و معوض اراضی است که باید پیگیری کند.

وی با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان هم برای ایجاد انشعاب موقت آب ، برق و گاز به منظور استفاده پیمانکاران ساخت مسکن فراخوانده شدند گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن برای افرادی که در طرح نهضت ملی مسکن وجه اولیه را واریز کردند تامین شده است .

معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به آغاز عملیات ساخت و ساز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شاهرود گفت : در سمنان ، تحویل زمین های شهرک روزیه برای متقاضیان خود ساخت  آغاز شده و در دامغان هم با اخذ مصوبه تامین زمین ، به زودی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی آغاز می شود.

استاندار سمنان هم در جلسه شورای مسکن  تاکید کرد : در حوزه ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده و نیز در شهر جدید ایوانکی ، اقدامات با جدیت دنبال شود.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه عملکرد استان سمنان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن مطلوب است گفت: برای  تحقق اجرای نهضت ملی مسکن ، مدیران با روحیه جهادی مصوبات را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: