[ad_1]

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد:

به گزارش مرآت؛ احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سمنان به‌عنوان استان معین ایلام در طرح اربعین حسینی و پشتیبان پایانه مرزی شهید سلیمانی در مرز مهران است.

وی افزود: صبح امروز ۱۳ دستگاه ناوگان سبک و سنگین به همراه ۲۶ نیروی راهدار به مناطق مرزی مهران اعزام شدند که راهداران اعزامی در تیم‌های خدمات‌رسان برای خدمات‌دهی بهتر به زائران تا بازگشت کامل زوار اربعین در این پایانه مرزی مستقر خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: هدف از این اقدام، ساماندهی، مدیریت و تسریع در ارائه خدمات به بازگشت زائران اربعین، به‌ویژه ناوگان حمل ‌و نقل عمومی مسافربری جاده‌ای است.

منصورکیایی بیان کرد: تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان سمنان این است که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین کند.

وی تأکید کرد: هماهنگی لازم با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل برای آمادگی ناوگان و جابه‌جایی زائران صورت گرفته و ناوگان حمل و نقل مسافر استان سمنان با تمام ظرفیت آماده خدمت‌رسانی است.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان سمنان تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۱، حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری این استان به مقصد گذرگاه‌های مرزی شلمچه، چذابه و مهران اعزام شده که حدود ۹۰ درصد این سفرها به مرز مهران بوده است.

منصورکیایی خاطرنشان کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده از سوی سازمان راهداری، زائران به‌محض پایان سفر در عراق با ارسال مرز خروجی خود به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱، بدون معطلی به محل اقامت خود هدایت می‌شوند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: