[ad_1]

به گزارش مرآت، سید محمدرضا هاشمی در نشست وزیر جهاد کشاورزی با جمعی از کشاورزان و تشکل های بخش کشاورزی شهرستانهای گرمسار و آرادان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گرمسار ابراز داشت: تسهیلات دامدارکارت در استان به وسیله ۴۰ شعبه بانک کشاورزی در استان  سمنان پرداخت شد.

وی اضافه کرد: تامین نهاده های دامی در استان‌ سمنان از مطالبات بهره‌برداران این استان است که نیاز به مساعدت وزارت جهاد کشاورزی دارد.

هاشمی ادامه داد: بالغ بر یک‌ میلیون و ۶۰۰ هزار راس دام در استان سمنان وجود دارد و در حوزه کشت گلخانه ای نیز سمنان جزو استان‌های پیشرو در کشور است.

هاشمی تاکید کرد: تعیین تکلیف سیلوی شهرستان‌ گرمسار که بیش از ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چند بحث در خصوص شهرک گلخانه ای جزو مطالبات استان سمنان از وزیر جهاد کشاورزی است.‌

وی یادآور شد: تا کنون بالغ بر ۶۴هزار تن گندم تولیدی استان سمنان به ارزش ۷۵۰ میلیارد تومان خریداری و بیش از ۹۶ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

وی افزود: طرح هدفمندی یارانه ها و طرح جدید خرید نان از جمله برنامه هایی بود که در استان سمنان با کیفیت مناسب به انجام رسیده است.

هاشمی خاطر نشان کرد: خرید ترکیبی دام های موجود در استان‌ باید تعیین تکلیف شود.‌

استاندار سمنان گفت: استان سمنان ، سه استعداد بزرگ صنعتی و معدنی ، گردشگری و کشاورزی را به عنوان ظرفیتی بزرگ در خود دارد و حمایت بیش از پیش مسوولان در سطح ملی کمک‌کننده در شکوفایی این ظرفیت‌ها است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: