[ad_1]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خبرداد:

به گزارش خبرنگار مرات، مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از ارائه خدمات درمانی تا توزیع بسته‌های معیشتی و فرهنگی در قالب طرح ملی «نذر آب ۵» در شهرستان گرمسار خبر داد.

وی اظهار کرد: طرح ملی نذر آب ۵ در راستای تسکین آلام بشری و مأموریت‌های جمعیت هلال احمر امروز در روستای کرک ایوانکی اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بیان کرد: اجرای طرح نذر آب با استفاده از ظرفیت خیران و مشارکت داوطلبان در روستای کرک ایوانکی در دستور کار قرار گرفت که با توجه به تنش‌های آبی موجود توسط جمعیت هلال احمر اجرای آن در استان سمنان آغاز شد.

محمدخانی ادامه داد: این برنامه با حضور مسؤولان شهرستانی، امام جمعه ایوانکی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان سمنان و اعضا و داوطلبان هلال احمر اجرا شد.

وی افزود: این طرح در قالب خرید و نصب یک تانکر پنج هزار لیتری آب شیرین همراه با لوله و اتصالات توسط خیران برای استفاده اهالی روستا، ارائه خدمات تخصصی پزشکی و دارویی رایگان و حضور اکیپ پزشک، ماما، دندانپزشک و کارشناس بهداشت محیط داوطلب، توزیع ۱۵ بسته معیشتی، ۱۵ بسته بهداشتی و جهار بسته فرهنگی و لوازم‌التحریر بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: هزینه انجام‌شده در اجرای طرح نذر آب ۵  در روستای کرک بالغ‌بر ۳۵۰ میلیون ریال بوده است.

محمدخانی گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت داوطلبان و خیران در این طرح تا پایان شهریورماه با ارائه خدمات معیشت‌محور، سلامت‌محور و تأمین آب آشامیدنی سالم از طریق خرید و در اختیار گذاشتن لوله و اتصالات لازم برای این پروژه در روستاهایی که طرح نذر آب ۵ در آنها به اجرا درمی‌آید، بتوانیم خدمات شایسته و مناسبی ارائه دهیم تا موجب رضایت‌مندی این قشر از جامعه شود.

وی از اجرای طرح نذر آب در دو روستای شهرستان دامغان و شهر بیارجمند خبر داد و گفت: در چهار دوره قبلی اجرای این طرح، مشارکت استان در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و … بود که امسال مقرر شد این طرح در روستاهای استان سمنان اجرا شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: