[ad_1]

به گزارش مرآت، مهدی نوروزی مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ضمن بیان اینکه مرداد ماه سال جاری ۳۴ هموطن جان خود را در سوانح و تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان از دست دادند، ابراز داشت: این میزان در مرداد ماه سال گذشته ۲۱ نفر را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه مقایسه دو آمار تصادفات منجر به فوت در تصادفات برون شهری نشان از رشد تعداد فوتی‌ها در تصادفات رانندگی است، افزود: تصادفات رانندگی منجر به فوت در استان سمنان طی بازه مرداد ماه سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه مرداد ماه سال جاری ۶۴۷ هموطن در حوادث رانندگی برون شهری مجروح و زخمی شدند، ابراز داشت: این میزان برای مرداد ماه سال قبل ۳۸۳ نفر را شامل می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه در قسمت تصادفات رانندگی جرحی برون شهری نیز تقریباً با رشد دو برابری مواجه هستیم، تصریح کرد: در تصادفات جرحی نیز ۶۹ درصد رشد وجود دارد.

وی با بیان اینکه برخی از افراد مراجعه کننده به پزشکی قانونی استان به دلیل تصادفات آسیب‌های جدی بعضاً نقص عضو دیدند، افزود: از نظر تعداد مراجعه کنندگان به پزشکی قانونی نیز شاهد رشد هستیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: