[ad_1]

دبیر نهضت سوادرسانه انقلاب اسلامی استان سمنان خبر داد:

ریحانه جوادی پور دبیر نهضت سوادرسانه انقلاب اسلامی استان سمنان در گفتگو با مرآت در خصوص اهمیت پرداختن به موضوع “جهاد تبیین” در برهه کنونی گفت: جهادتبیین یکی از موضوعاتی است که بارها از سوی رهبر انقلاب مورد تاکید واقع شده که هدف آن مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها بخصوص فضای رسانه ای است.

وی از برگزاری اولین جشنواره سواد رسانه ای در راستای “جهاد تبیین” در سطح استان خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف آمایش ظرفیت ها و توانایی های سواد رسانه ای فعالان فضای مجازی بسیج در سطح استان، بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

جوادی پور در ادامه اظهار کرد: شرکت کنندگان می توانند جهت شرکت در رویداد محتوای خود را در قالب سخنرانی، موشن گرافیک، اینفوگرافی، کتاب و پوستر تولید و به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

به گفته دبیر نهضت سوادرسانه انقلاب اسلامی استان سمنان؛ محتوای تولیدشده باید با موضوعات تربیت رسانه ای، فناوری های نوین ارتباطی، جریان شناسی رسانه، رسانه شناسی، شبکه ملی اطلاعات و اقتصادرسانه ای باشد.

وی با اشاره به اینکه تمامی محتوای ارسال شده به دبیرخانه رویداد، ارزیابی شده و همچنین تولیدات برتر ضمن دریافت جوایز ارزنده به مرحله کشوری این رویداد راه خواهند یافت، بیان کرد: مرحله کشوری رویداد سراسری تخصصی سوادرسانه ای بصورت حضوری در آبان ماه برگزار خواهد شد.

جوادی پور از متقاضیان خواست تا آثار خود را تا ۱۲مهرماه به دبیرخانه رویداد ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با آیدی @nasraa_semnan در تلگرام و ایتا ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: