[ad_1]

به گزارش مرآت، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان پیش از ظهر امروز به همراه معاون مالی و پشتیبانی و مدیر دفتر حقوقی این شرکت با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با اشاره به وضع و شرایط صنعت برق در تابستان سال جاری و نحوه اعمال مدیریت بار در ایام پیک گفت: به لطف الهی و تدابیر از پیش تعیین‌شده در وزارت نیرو و شرکت توانیر و تلاش کارکنان زحمتکش صنعت برق، تابستان امسال را با کمترین خاموشی در بخش خانگی سپری خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان ضمن ارائه گزارشی از وضع شبکه انتقال و فوق توزیع برق در استان سمنان بیان کرد: تاکنون همکاری‌های خوبی از سوی دو شرکت در زمینه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفته است.

احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان نیز صنعت برق را یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌های توسعه و عمران و آبادانی استان دانست و گفت: با توجه به اینکه استان ما در مسیر حرم رضوی قرار دارد و هرساله میزبان خیل عظیمی از زائران و مسافران است، خدمت‌رسانی به آنان اجر و منزلت ویژه‌ای دارد.

وی عنوان کرد: ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری ازجمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان پیگیری می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از همکاری مناسب و تعامل مفید و سازنده شرکت برق منطقه‌ای سمنان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: