[ad_1]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد:

به گزارش مرآت؛ احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان  در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام ظرفیت‌های ممکن برای حمل و نقل ایمن زائران اربعین حسینی بسیج شده است.

وی اضافه کرد: تمام ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی در طرح کشوری راهپیمایی اربعین حسینی در استان سمنان بسیج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان افزود: تا روز چهاردهم شهریورماه بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر با استفاده از ظرفیت ۷۰ دستگاه اتوبوس برای حضور در مراسم اربعین به مرز مهران اعزام شده‌اند و این آمار روزانه در حال تغییر است.

منصورکیایی خاطرنشان کرد: به‌منظور نظارت بر روند اعزام زائران اربعین حسینی به مرز مهران رصد سایت فروش اینترنتی شرکت‌های مسافربری در پایانه‌های مسافربری استان انجام می‌شود که در این بازدیدها رعایت نرخ کرایه مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و تجهیزات ایمنی از اولویت‌های نظارتی کارشناسان این اداره کل است.

وی از استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات سفرهای اربعین حسینی در پایانه مسافربری سمنان خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: کارشناسان ادارات راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابه‌جایی زائران حسینی نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ازجمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات با قاطعیت متخلفان را به کمیسیون ارجاع خواهد داد.

منصورکیایی تصریح کرد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان، انعکاس دهند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: