[ad_1]

به گزارش مرآت، پیکر شهید رحیمی امروز (یکشنبه) از مقابل کانون بسیج خیابان امام خمینی(ره) شاهرود به سمت میدان امام(ره) تشییع و پس از اقامه نماز، برای تدفین به زادگاهش واقع در روستای جیلان از توابع بخش بسطام انتقال داده شد.

این آیین با حضور حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان و جمعی دیگر از مسوولان و مردم شهیدپرور شاهرود برگزار شد.

پیکر شهید رحیمی روز گذشته نیز با حضور مسوولان و مردم شهرستان دامغان تشییع و شب گذشته هم آیین وداع با این شهید معظم با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد.

ظهر روز جمعه ۱۱ شهریور ماه، یک بیمار اعصاب و روان توسط اورژانس ۱۱۵ با همراهی نیروی انتظامی و اورژانس اجتماعی به بیمارستان ولایت دامغان اعزام و اقدام‌های اولیه درمانی مورد نیاز برای وی انجام شد اما در فرآیند درمان همکاری نداشت و به قصد فرار از اورژانس بیمارستان خارج شد.

بیمار در جلوی ورودی بیمارستان با پلیس درگیری فیزیکی پیدا کرد و با دست‌یابی به اسلحه پلیس به سمت وی شلیک می‌کند.

مأمور مورد اصابت گلوله قرار گرفته به اورژانس بیمارستان هدایت شد اما تمام سعی و تلاش کادر درمان بی نتیجه ماند و این پلیس فداکار به شهادت رسید.

بیمار اعصاب و روان که پس از شلیک به پلیس اقدام به فرار از بیمارستان کرده بود دستگیر و در اختیار نیروی انتظامی دامغان قرار گرفت.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: