[ad_1]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

به گزارش مرآت؛ احمد ریواده صبح یکشنبه در جلسه گردهمایی فعالان و کنشگران رسانه‌ای اربعین استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه بعد از دو سال از سپری شدن وجود کرونا شرایط سفر زائران در اربعین حسینی فراهم شده است، ابراز داشت: بر این اساس برنامه‌ریزی های استانی مطابق با جمعیت احتمالی تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار در سامانه سماح برای اربعین حسینی ۲۸ هزار نفر ثبت نام کردند، افزود: طبق پیش بینی برآورد می‌شود قریب به ۵۰ هزار دوستدار اربعین به در پیاده روی شرکت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه سلامت محور اصلی ستاد اربعین است، ابراز داشت: برای سال جاری هر چند بیماری کرونا فروکش کرده اما رعایت نکات بهداشتی ضروری است ۹۵.۴ درصد از جمعیت استان سمنان که باید واکسینه می‌شدند، حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

ریواده با بیان اینکه رسانه‌ها طلایه داران روایتگری اربعین حسینی و ارزش‌های این ایام هستند، تصریح کرد: روایتگری رسانه در این ایام و به تصویر کشیدن نقش شهدای مدافع حرم و ایثارگری آنان در این رویداد تمدن ساز مؤثر است.

وی با بیان اینکه اربعین رسانه‌ای بی همتا برای تبیین حقایق عاشورا است، افزود: اربعین قوت جبهه مقاومت اسلام به شمار می‌رود و قطعاً اصحاب رسانه در جهاد تبیین به عنوان طلایه داران این رویداد مأموریت ذاتی خود را به نحو احسن انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: