[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت؛ بهمن قاسمی کاکرودی مدیر منطقه سرخه و مهدیشهر شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: منبع بتنی ۵۰۰ مترمکعبی در ناحیه صنعتی لاسجرد شهرستان سرخه با اعتبار بیش از ۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه سرخه و مهدیشهر شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان افزود: اجرای جدول، زیرسازی و آسفالت معابر در شهرک صنعتی مهدیشهر از دیگر پروژه‌های افتتاحی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در آخرین روز از هفته دولت امسال بوده است.

وی تصریح کرد: این پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد ریال اجرایی شد.

قاسمی کاکرودی ضمن بیان این که شهرک صنعتی مهدیشهر دارای ۹۵ هکتار مساحت است که ۵۹ هکتار آن زمین صنعتی و ۹۵ هکتار آن دارای سند تفکیکی است؛ اظهار داشت: این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز و تلفن برخوردار است و ۴۷ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۳۷ هکتار در آن منعقد شده است.

مدیر منطقه سرخه و مهدیشهر شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در ادامه افزود: هشت واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه گذاری ۳۷۳ میلیارد ریال برای ۱۶۷ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به این که ناحیه صنعتی لاسجرد دارای ۴۹ هکتار مساحت است که ۳۳ هکتار آن زمین صنعتی و ۲۱ هکتار آن دارای سند تفکیکی است؛ خاطر نشان کرد: این ناحیه صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز و تلفن برخوردار است و ۲۵ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت هفت هکتار در آن منعقد شده است.

قاسمی کاکرودی یاد آور شد: ۱۰ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه گذاری ۶۸ میلیارد ریال برای ۸۸ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: