[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت؛ گرد همایی فعالان فضای مجازی استان سمنان صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری و همچنین حضور پر شور فعالان فضای مجازی  از سراسر استان برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش ارتقای سطح سواد رسانه ای عموم جامعه با برگزاری آموزش های حضوری و مجازی در زمینه های جریان سازی در شبکه های اجتماعی ، تکنیک های اقنایی در فضای مجازی و تولید محتوای اثر گذار و … است.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این گردهمایی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و رسالت فعالین این حوزه گفت: دوره های توانمند سازی این چنینی نقش بسزایی در ارتقای سطح سواد رسانه ای عموم هم استانی ها دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ادامه افزود: امروزه تمام دستگاههای اجرایی باید با تشریک مساعی راهبرد افزایش توامندی در جامعه را دنبال کرده و این راهبرد می توان به افزایش مطلوبیت زایی بیافازاید.

وی همچنین تصریح کرد: مردمی سازی فعالیت ها و هم افزایی دستگاهها دو رکن مهم دولت سیزدهم است و عدالت گستری از این طریق انجام می گیرد.

لازم بذکر است در این همایش ۱۲۰ نفر از فعالان فضای مجازی طی دو روز آموزش های لازم را کسب و ضمن دریافت گواهی مربوطه مهیای حضور فعال و تاثیر گذار در فضای مجازی خواهند شد.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

منبع

Shares: