[ad_1]

به گزارش مرآت، قاسم ملکدار معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان در جلسه شورای برنامه‌ریزی مدیران شهرداری، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: منابع انسانی شهرداری سمنان به عنوان فعال‌ترین عناصر ارائه خدمات به شهروندان، سرمایه‌های ارزشمندی برای شهر و مدیریت شهری هستند و با توجه به وظیفه و رسالت کاری خود، خدمات شایانی را به شهروندان ارائه می‌دهند که این امر جای تقدیر و تشکر ویژه ای دارد.

وی با اشاره به تلاش و کوشش مدیران شهری برای کمک در بحث صرفه جویی و مدیریت هزینه‌ها در مجموعه شهرداری سمنان، افزود: در این موضوع خاص، شرایط نسبت به اوایل این دوره از مدیریت شهری بسیار مطلوب‌تر شده است، اما تا نقطه ایده‌آل همچنان فاصله داریم. همچنین اگر مدیران شهری تلاش کنند تا این مقوله را با کمک نیروی انسانی خود در سازمان و منطقه‌ای که حضور دارند فرهنگ‌سازی کنند و امر صرفه جویی و مدیریت هزینه به شکل گفتمان قالب شود، زیر نظر خود به شکل گفتمان کنند، این موضوع به عنوان امری خطیر و مهم برای مدیریت شهری در آینده ماندگار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان با اشاره به ثبت و راه انداری فروشگاهی جدید برای اراده خدمات و رفاه کارکنان شهرداری با عنوان “فروشگاه شهر” و عضوگیری برای این مجموعه، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش همکاران، این فروشگاه تا یک‌ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

تشکیل قرارگاه فرهنگی ترویجی در شهرداری مرکز

ملکدار با تاکید بر عملیاتی شدن قرارگاه فرهنگی-ترویجی در راستای ساماندهی اقدامات فرهنگی و ساختارسازی در این حوزه، تصریح کرد: پس از تشکیل این قرارگاه در شهرداری مرکز، اولین کمیته ذیل این قرارگاه در شهرداری منطقه یک با استقبال و فعالیت کارکنان آغاز به کار کرده است و این کمیته در سایر مناطق و سازمان‌ها در حال شکل گیری است.

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح مهارت افزایی و آموزش کارکنان شهرداری سمنان برای ارتقای سطح دانش و بهره‌وری کارکنان، گفت: کلیات و جزئیات این طرح برای اخذ مجوزهای مورد نیاز جهت صدور گواهی به دفتر مدیریت امور شهری و شوراهای استانداری سمنان ارسال شده است و پس از اخذ مجوز، این طرح در سطح شهرداری سمنان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: