[ad_1]

به گزارش مرآت، احمد ریواده در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با اشاره به اهمیت تکمیل واکسیناسیون برای مقابله موثرتر با همه‌گیری کووید۱۹ اظهار کرد: در بحث دُز سوم واکسیناسیون کرونا در حال حاضر در استان به پوشش ۵۴ درصدی دست یافتیم که ضرورت دارد کمیته واکسیناسیون ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با شناسایی و بکارگیری ظرفیت واکسیناسیون استان، روند موجود را تسریع ببخشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: همانطور که ریاست جمهور تاکید داشتند، گره فکری مردم باید با اقناع سازی در حوزه واکسن و عوراض مطرح شده از طریق کار علمی و پژوهشی برطرف شود که کار تحقیقاتی پژوهشی ارزنده دانشگاه علوم پزشکی شاهرود امری قابل تقدیر است.

وی افرود: درمراسم‌های پایانی ایام ماه صفر از جمله پیاده روی میلیونی اربعین و پیاده روی زائران امام هشتم(ع) به مشهد مقدس و اوج مسافرات های تابستانی در شهریور ماه، نیاز است تا نظارت ها افزایش و اقدامات لازم در حوزه تکمیل واکسیانسیون در دُز های سوم و یادآور در دستور کار باشد.

معاون سیاسی استاندار سمنان ادامه داد: تهویه‌ مدارس و دانشگاه‌ها با توجه به فرارسیدن فصل جدید آموزشی، امری حائز اهمیت است که باید در راستای مدیریت مقابله با کرونا به انجام برسد و مورد توجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: تست و شناسایی بیماران در بازگشت زائران پیاده‌روی میلیونی اربعین به کشور در پایان مراسم‌های ویژه این مهم در مبادی ورودی کشور امری قابل توجه است.

ریواده تاکید کرد: هرچه بتوانیم‌ شبکه ارجاع را در بحث پزشک خانواده فعال کنیم، یقینا روند رو به رشد پوشش واکسیناسیون در سطح استان افزایش می‌یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان گفت: شعار “دولت مردم” برای هفته دولت سال جاری در نظر گرفته شده که نیاز است تا با توجه به حضور و مشارکت حداکثری مردم که‌ محور برگزاری این‌ برنامه‌ها هستند، نظارت ها به منظور رعایت‌پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار قرار گرفته و اقدامات مطلوب در حوزه مدیریت مقابله با کرونا به اطلاع مردم رسانده شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: