[ad_1]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان:

به گزارش مرآت، احسان منصور کیایی از افتتاح ۱۰ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همزمان با هفته دولت خبر داد و ابراز کرد: ارتقای ایمنی و بهسازی راه‌های استان و کاهش تصادفات از جمله محورهای این طرح است.

وی با بیان اینکه روکش ماسه آسفالت جاده نظامی سمنان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از جمله طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری است، افزود: پروژه روکش ماسه آسفالت غرب استان در محدوده دامغان – سمنان و سرخه به طول ۱۱ کیلومتر از جمله دیگر طرح‌های قابل افتتاح خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه بهسازی آسفالت روستاهای جنوب شهرستان سمنان به طول دو هزار و ۴۰۰ متر و روکش آسفالت مهمان شهر به طول یک کیلومتر از جمله بخش‌های این طرح هستند، تاکید کرد: این پروژه با هدف ارتقای دسترسی و کاهش تصادفات افتتاح خواهد شد.

منصور کیایی با بیان اینکه احداث جاده و آسفالت روستاهای منصور کوه و علیان در حوزه شهرستان دامغان به طول دو هزار و ۷۰۰ متر و روستای ایج در شهرستان سرخه به طول دو هزار و ۵۰۰ متر با دو میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های هفته دولت در استان است.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت روستاهای شهرستان آرادان به طول یک کیلومتر در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد، تاکید کرد: ایمن سازی و اصلاح پیچ و قوس لاسجرد و پیچ‌های پنج هزاری با اعتباری نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان و ایجاد شرکت مسافربری با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و اشتغال ۱۰ نفر از دیگر طرح‌های این اداره کل است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: