[ad_1]

به گزارش مرآت؛ سرهنگ اسدالله ناکینی روز سه‌شنبه به رسانه ها اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی در یکی از بوستان‌های شهر سمنان، ماموران بدون فوت وقت به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه قبل از حضور پلیس در محل، تعدادی از طرفین درگیری متواری شده بودند و چند نفری هم به دلیل جراحات وارده به وسیله نیروهای اورژانس  به یکی از بیمارستان‌های سمنان منتقل شدند، افزود: ماموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر با همکاری یگان امداد شهرستان با شناسایی تمامی عاملان اصلی این درگیری، در کوتاه ترین زمان ممکن، نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حین رسیدگی به این پرونده یک نفر از افراد شرور با حضور در بیمارستان اقدام به عربده کشی و رعب و وحشت مردم کرده بود که به سرعت  دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

ناکینی به نوجوان بودن افراد شرکت کننده در این نزاع دسته جمعی اشاره کرد و گفت: ۲ نفر از افراد اصلی این درگیری با دستور مقام قضایی به دلیل سن کم تحویل کانون اصلاح و تربیت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: جوانان و نوجوانان به دلیل نوع هیجان طلبی ای که دارند، احتمال بروز برخی بزه ها از سوی آنها متصور است و ضرورت دارد راه های مقابله با خشونت و روش های کنترل آن  از دوران کودکی و در فرایند اجتماعی شدن، خانواده و نهاد های آموزشی به کودکان آموزش داده شود تا از این طریق بتوان از عوارض جبران ناپذیر آن در جامعه پیشگیری کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: