به گزارش خبرنگار مرآت، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه بااشاره به افتتاح ۵۶۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۱ میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۸۴ پروژه با اعتبار ۴۸۸ میلیاردی افتتاح شد، افزود: تعداد پروژها و اعتبارات آن نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ۳۶ پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری با اعتبار ۵۰۵ میلیارد تومان در این هفته افتتاح خواهند شد، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه ها برای ۴۴۴نفر اشتغال جدید ایجاد می شود.

هاشمی با اشاره به اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های دولت سیزدهم است، افزود: عملیات اجرایی ۸۷ پروژه عمرانی جدید در مجموع شهرستان های استان با اعتیار یکهزار و ۵۱۷ میلیارد تومانی شروع می شود.

این مقام عالی استان همچنین تصریح کرد: در سال گذشته عملیات اجرایی ۸۴ پروژه با اعتبار ۴۰۵ میلیارد تومانی انجام شد که سالجاری تعداد و اعتبار آن افزایش داشته است.

هاشمی، سفر برخی وزرا به استان، دیدار با خانواده شهدا، دیدرا با نخبگان، ملاقات چهره به چهره با مردم، برپایی میز خدمت، نشست خبری فرمانداران با اصحاب رسانه را از دیگر برنامه های هفته دولت عنوان کرد.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، گفت: این سفر ۱۴۵ مصوبه داشت که ۸۷۷ میلیارد و ۵۳۸ میلیون تومان تخصیص برای آن در نظر گرفت شد.

استاندار سمنان در ادامه بیان کرد: بعد از سفر ستاد پیگیری مصوبات تشکیل شد که ۱۵ هزار میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی و تسهیلاتی بانک ها پرداخت شد.

هاشمی با بیان اینکه پل غیر همسطح شهرک صنعتی یکی از مصوبات این سفر بود، گفت: کار اجرایی آن در حال انجام است و تا پایان شهریور ماه تکمیل خواهد شد.

این مقام عالی استان با اشاره به ۳۲ هزار و ۳۶۷ مورد از درخواست های مردمی در این سفر، اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۴۱ مورد مربوطه به دستگاههای اجرایی و ادارات کل بود که به آنها ارجاع داده و پاسخ نیز دریافت شد.

وی در ادامه افزود: ۱۶ هزار و ۹۵۴ مورد درخواست تسهیلات ازدواج و مسکن و درمان بود که پرداخت شده است.

استاندار سمنان با اشاره به پرداخت تسهیلات ۲۱۷ میلیارد تومانی به صورت قرض الحسنه گفت: ۶ هزار و ۴۱۶ فقره وام قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی توسط ۵ بانک عامل در این مدت پرداخت شده است.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای پیام/

نوشته افتتاح ۵۶۴ پروژه عمرانی و اقتصادی استان سمنان در هفته دولت اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: