به گزارش مرآت، سید محمدرضا هاشمی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامی داشت ۹۵ شهید مجموعه البرز شرقی که به میزبانی این شرکت در شاهرود برگزار شد، با اشاره به اینکه خدمت گزاری مردم رسالت دولت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی است، ابراز کرد: اتفاقات خوبی در زمینه جذب اعتبارات به خصوص سفر آبان ماه گذشته رئیس جمهور در استان رخ داده و بسیاری دستگاه‌های اجرایی اعتبارات خود را کامل جذب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پس از سال‌ها مشکلات تخصیص اعتبار در استان، خوشبختانه میزان اعتبارات استان سمنان بعد از تهران، البرز و همدان در رتبه چهارم تخصیص اعتبار کشور قرار است، ابراز کرد: این موضوع جز در سایه همدلی و وحدت بین مسئولان استانی و تمام شهرستان‌های استان میسر نبوده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه امام علی (ع) نعمت امنیت را نعمتی ناشناخته می‌دانند، تاکید کرد: امروز به برکت ولایت و امنیت، ایران اسلامی در صدر کشورهای منطقه می‌درخشد و این از برکت خون شهدا است.

هاشمی با بیان اینکه بزرگترین گرامی داشت شهدا، خدمت رسانی به مردم است، بیان کرد: اگر می‌خواهیم از امنیت بپرسیم، باید از مردم یمن سوال کنیم لذا ایران اسلامی به برکت خون شهدا و نعمت ولایت امروز در ناامن‌ترین منطقه دنیا، در امنیت کامل قرار دارد و این ویژگی بارز ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه اگر در ناامن‌ترین منطقه دنیا و در همسایگی ۱۶ کشور که در زمره ناامن‌ترین کشورهای دنیا قرار دارند، در کمال امنیت زندگی کنیم هنر است، گفت: مدعیان امنیت در حاشیه‌ای امن حضور دارند و ادعای امنیت دارند لذا اگر قرار بود در منطقه‌ای ناامن، امنیت خودشان را تأمین کنند، می‌بایست در این باره ادعا کنند.

استاندار سمنان همچنین ضمن گرامی داشت یاد سه هزار شهید استان، بیان کرد: راه مقابله با دسیسه و توطئه دشمن، تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی، برگزاری برنامه‌های یادواره شهدا و همچنین گرامی داشت یاد شهدایی است که برای ایران اسلامی افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه بهترین راه برای مقابله با دشمنان و آمریکا، کار کردن برای مردم است، گفت: همانطور که در ابتدای دولت نیز اعلام شد، کار شبانه روزی و بازگرداندن اعتماد از دست رفته بین مردم یکی از اقداماتی است که در دستور کار دولت قرار گرفته است.

استاندار سمنان با بیان اینکه از محل سفر رئیس جمهور به استان اعتبارات خوبی جذب شده که صرف اقدامات زیرساختی می‌شود، گفت: دعوت کمیسیون عمران مجلس و جمعی از مسئولان، نوید گازرسانی به بخش‌های کویری و سرکویر را داد که نشان از اهتمام مسئولان به مناطق کمتر برخوردار و محروم دارد و امیدواریم که این امر به زودی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نوشته استان سمنان رتبه چهارم جذب اعتبارات را کسب کرد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: