به گزارش مرآت، سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت که با حضور مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران برگزار شد، گزارشی از حوزه فعالیت و وضع شبکه و تأسیسات برق‌رسانی تشریح کرد.

وی اظهار کرد: تعداد ۱۹۱ سارق تجهیزات برقی در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ دستگیر شدند و رشد ۱۱۳ درصدی را در این بخش شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: نصب اسپیسر روی شبکه، جوشکاری ترانس، گشت‌های مشترک با نیروی انتظامی و بازدید از مراکز خرید و فروش ضایعات از جمله اقدامات صورت‌گرفته برای پیشگیری از سرقت شبکه‌ها است.

حسینی‌نژاد ادامه داد: در همین راستا، تاکنون یک‌هزار و ۴۴۰ کیلومتر شبکه مسی استان سمنان جمع‌آوری و کابل خودنگهدار جایگزین آن شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور شناسایی و جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز در استان سمنان، دو مانور برگزار و ۴۷ دستگاه کشف و ضبط شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون ۲۲۹ مزرعه استخراج رمزارز غیرمجاز کشف و در مجموع چهار هزار و ۲۷۰ دستگاه ماینر در این استان شناسایی و جمع‌آوری شده است.

در این مراسم از تلاش محمد گارنگی در مدت مسؤولیت دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان سمنان تکریم و قدردانی به عمل آمد و احکام انتصاب وی در پست‌های سازمانی «مدیر دفتر هیأت مدیره و مدیرعامل» و «سرپرست امور مالی» اعطا شده و همچنین علی‌محمد رئیسیان به‌ عنوان مدیر دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت معرفی شد.

انتهای پیام/

نوشته جمع‌آوری بیش از ۴ هزار دستگاه رمزارز غیرمجاز در سمنان/ ۱۹۱ سارق تجهیزات برقی دستگیر شدند اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: