به گزارش مرآت، سید محمد رضا هاشمی در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری ضمن بیان اینکه سهم استان سمنان از رتبه‌های زیر ١٠٠ کنکور سال جاری ۲۲ نفر است، ابراز داشت: در این میان سمنانی‌ها بیشترین کرسی با ۱۱ نفر به خود اختصاص دادند و شاهرود و گرمسار هر کدام چهار نفر، دامغان سه نفر و مهدی شهر یک نفر حائز رتبه‌های برتر کنکور امسال شدند.

وی ضمن بیان اینکه دانش آموزان حائز رتبه‌های برتر استان در کنکور سراسری از افتخارات استان هستند، افزود قطعاً والدین این افراد نیز امروز بیش از هر کس، خوشحال خواهند بود، چرا که نتیجه تلاش‌ها و پیشرفت فرزندان صالح خود را مشاهده می‌کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه دانش آموزان مدیران آینده نظام جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هستند، ابراز داشت: درصد باسوادی در استان از میانگین کشوری بالاتر ارزیابی شد که این مهم حاصل تلاش و زحمات معلمان، دانش آموزان، فرهیختگان و اولیا است.

هاشمی با بیان اینکه امروز توزیع امکانات و تجهیزات آموزشی در راستای تحقق عدالت آموزشی در جامعه، یک ضرورت اساسی است، تصریح کرد: باید کوشید تا امروز دانش آموزی به دلیل نبود امکانات و تجهیزات، از ادامه تحصیل محروم نشود.

وی ضمن تقدیر از خیران مدرسه ساز با بیان اینکه استان سمنان در بحث نوسازی و تجهیز مدارس و تعداد مدارس خشتی، گلی، کانکسی و تخریبی در وضعیت مطلوبی قرار دارد، افزود: از محل سفر رئیس جمهور به استان سمنان در نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین احداث استخر و سالن‌های ورزشی ویژه مجموعه دانش آموزی، اعتبارات بسیار خوبی تخصیص یافته است.

انتهای پیام/

نوشته سهم استان سمنان از رتبه‌های زیر ١٠٠ کنکور ۲۲ نفر است اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: