به گزارش مرآت؛ در بین ۲۳ دانش‌آموز برتر استان سمنان که روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش این استان تجلیل شدند، ١١ دانش‌آموز از شهرستان سمنان، چهار دانش‌آموز از شهرستان شاهرود، چهار دانش‌آموز از شهرستان گرمسار ، سه دانش‌آموز از شهرستان دامغان و یک دانش‌آموز از شهرستان مهدیشهر بودند.

استاندار سمنان در این نشست گفت: امروز توزیع امکانات و تجهیزات آموزشی در راستای تحقق عدالت آموزشی در جامعه، یک ضرورت اساسی است.

سید محمدرضا هاشمی بیان کرد: دانش آموزان امروز مدیران آینده نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف هستند و باید تلاش شود که هیچ دانش‌آموزی به دلیل نبود امکانات و تجهیزات، از ادامه تحصیل محروم نشود.

وی افزود: استان سمنان در بحث نوسازی و تجهیز مدارس و تعداد مدارس خشتی، گلی، کانکسی و تخریبی، در وضعیت مطلوبی قرار دارد که از خیرین‌ مدرسه‌ساز استان به دلیل تلاش‌های ارزشمندی که در این حوزه داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

استاندار سمنان گفت: از محل سفر ریاست‌ جمهوری به استان سمنان در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان و همچنین احداث استخر و سالن‌های ورزشی ویژه مجموعه دانش‌آموزی، اعتبارات بسیار خوبی تخصیص یافت و اقدامات در حال انجام‌ است.

انتهای پیام/

نوشته ۲۳ داوطلب کنکور با رتبه ۲ رقمی در استان سمنان تجلیل شدند اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: