به گزارش مرآت، علی تشنه دل در بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۹۳ واحد تولیدی به ارزش بالغ بر  یازده هزار میلیارد ریال تسهیلات از بانکهای عامل دریافت کرده اند.

وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به بنگاه های تولیدی استان ، سهم صنعت ۴۴ واحد به ارزش ده هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۴۹ واحد به ارزش ۳۸۲ میلیارد ریال می باشد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان اظهار کرد: تا کنون ۱۹۷ واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند و پرونده ۱۰۴ واحد تولیدی در دست بررسی می باشد.

تشنه دل اضافه کرد: با موافقت اعضای کارگروه در این نشست ، ۴۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش حدود ۲۲۰۰ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه گفت: در این نشست مشکلات بانکی و زیربنایی ۵ واحد تولیدی صنعتی بررسی شد و گزارشی از پایش و عملکرد تسهیلات رونق تولید ارائه گردید.

انتهای پیام/

نوشته رونق تولید در سمنان با پرداخت ۱۱هزار میلیارد ریال نقدینگی به واحدهای تولیدی اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: