به گزارش مرآت؛ محمد حمیدی شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان دامغان با حضور جمعی از مدیران کل استان به میزبانی سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه در شهر دامغان ۶۰ هکتار زمین جدید به منظور احداث تقریبی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی الحاق شد، اظهار داشت: توافقات اولیه از سوی شهرداری دامغان جهت آماده سازی ۶۰ هکتاری زمین جهت احداث مسکن صورت گرفت.

وی اضافه کرد: به منظور تسریع در روند تکمیل آماده سازی ۲ هکتار زمین جنب سایت مسکن مهر شهر دامغان جهت احداث ۲۰۴ واحد مسکونی؛ شهرداری دامغان اقدامات لازم را تا پایان شهریور ماه سال جاری به عمل آورد.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه تا پایان مرداد ماه می‌بایست ضمن تکمیل کلیه مطالعات اولیه زیر سازی و برآورد هزینه‌های اجرایی پروژه‌های این طرح در شهرهای دیباج و امیریه تفاهم نامه اولیه مرتبط با این موضوع توسط شهرداری‌ها ذیربط صورت پذیرد افزود: با توجه به استقبال عمومی در شهر امیریه بخشی از زمین تهیه شده جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر به صورت ویلایی احداث می‌شود.

حمیدی خاطرنشان کرد: با توجه به آمارهای موجود زمین مورد نیاز جهت احداث مسکن برای متقاضیان شهرستان دامغان برای چهار سال آینده تأمین شده است.

وی با بیان اینکه هدف از حضور در جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها بررسی دقیق و جز به جز پروژه‌های در دست اقدام و نیز ایجاد هماهنگی و هم افزایی بیشتر جهت ورود به فاز عملیات اجرایی نهضت ملی جهش مسکن است گفت: با عنایت به اینکه این طرح وارد فاز اجرایی شده است باید اطلاع رسانی لازم به منظور واریز وجه اولیه از سوی متقاضیان و ثبت نام کنندگان صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نوشته اختصاص ۶۰ هکتار زمین جدید به طرح ملی مسکن در دامغان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: