به گزارش مرآت، جواد عسکری، رئیس کمیته امداد اداره بیارجمند از احداث ۲۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان در ۶ ماهه پایانی سال ۱۴۰۰و احداث ۱۲واحد جدید در چهارماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و گفت: تامین سرپناه یکی از خدمات پایه و اصلی این نهاد برای مددجویان است.

وی تصریح کرد: همچنین تعداد ۱۴نفر از مددجویان به بانک های عامل جهت اخذ تسهیلات قرض الحسنه مسکن محرومین معرفی شدند.

جواد عسکری با بیان اینکه ارائه خدمات کمیته امداد به مددجویان در حوزه مسکن به چند بخش تقسیم می‌شود، اظهار کرد: کمیته امداد در این زمینه علاوه بر مساعدت مالی از مددجویان خود، پشتیبانی فنی کرده و بر اجرای عملیات ساختمانی آنها نظارت می‌کند.

رئیس کمیته امداد بیارجمند اذعان داشت: سه رکن در بسته‌ای که به عنوان خدمات فنی حوزه مسکن امداد ارائه می‌شود، به مددجویان تقدیم خواهد شد.

رئیس کمیته امداد بیارجمند با بیان خدمت نظارت بر انجام عملیات ساختمانی توسط کمیته امداد اجرایی می‌شود، یادآور شد: کمیته امداد علاوه بر خدمات ذکر شده همچنین به نمایندگی از مددجویان بر عملیات ساختمانی مورد نیاز مددجو نظارت می‌کند، این نظارت افزون بر نظارت ناظرین پروانه ساختمانی است.

عسکری با بیان اینکه شرح فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه مسکن به مواردی نظیر کمک به خرید مسکن مددجویی، کمک به احداث مسکن مددجویی، کمک به تکمیل واحدهای نیمه تمام، کمک به احداث فضاهای جانبی و کمک به تعمیر مسکن مددجویی تقسیم می‌شود.

انتهای پیام/

نوشته ۳۵ نفر از مددجویان بیارجمندی صاحب خانه شدند اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: