به گزارش مرآت؛ سید جواد حقیقت حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ابراز داشت: شرکت گاز استان سمنان حرکت رو به رشد و پرشتابی را در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دنبال می کند و گازرسانی به روستاهای استان ادامه دارد و طبق تعهد و برنامه های پیش بینی شده عملیات گازرسانی به ۱۲ روستا در سال جاری در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود که ۳۹ هزار و ۸۵۲ خانوار روستایی در استان با اهتمام و تلاش کارکنان این شرکت از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی ادامه داد: براساس گزارش‌ها اکنون ۲۹۵ روستا در استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
وی بیان کرد: سه ماه نخست امسال ۴۷۶  مشترک روستایی جدید به آمار مشترکان روستایی استان اضافه شد که با این رقم مجموع مشترکان بخش روستایی در استان پهناور سمنان به ۵۸ هزار  و ۱۱۳ مشترک رسید.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان نقش بی بدیل گاز در سبد انرژی را گامی مؤثر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی قلمداد کرد و افزود: تامین گاز طبیعی در روستاها به عنوان یکی از اهداف راهبردی این شرکت علاوه بر حفظ محیط زیست، در ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت اجتماعی، پیشران توسعه اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها نقشی مهم دارد.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۷۲۶ واحد و کارگاه صنعتی، ۶ نیروگاه مقیاس‌کوچک و  ۲ نیروگاه سیکل ترکیبی در شهرستان‌های سمنان و شاهرود  مصرف‌کننده گاز طبیعی در استان سمنان هستند.

۱۰۰هزار مشترک گاز در مناطق شهری استان سمنان مربوط به بخش خانگی است و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و بیش از ۹۰ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

ایرنا

انتهای پیام/

نوشته ۱۲ روستای استان سمنان امسال گازرسانی می‌شود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: