به گزارش مرآت؛ بعد از سیل اخیر در برخی مناطق کشور و حضور مسئولان دولتی در مناطق حادثه دیده و در میان مردم سیل زده، برخی جریانات و رسانه های اصلاح طلب به این موضوع انتقاد کرده و این رفتارها را نمایشی خواندند. این در حالی است که بسیاری معتقدند حضور مسئولان ارشد دولتی در مناطق سیل زده موجب دلگرمی مردم حادثه دیده و رفع سریع تر مشکلات می شود.

کوچکی‌نژاد در این باره گفت: اصلاح‌طلبان افرادی فرصت‌طلب هستند و سعی می‌کنند تا از فرصت‌ها به نفع جریان سیاسی خود بهره‌برداری کنند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان در دوره دولت آقای روحانی شعار می‌دادند که ما دیوارهای بی‌اعتمادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فرو ریختیم و با دنیا ارتباط برقرار کردیم و برجام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دستاورد خود معرفی می‌کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در زمان آقای روحانی عنوان کردند که دولت نهم و دهم باعث ایجاد دیوارهای بی‌اعتمادی بین ایران و کشورهای دیگر شده بود و این بی‌اعتمادی نمی‌گذاشت ما با دنیا ارتباط برقرار کنیم و بسیاری از مشکلات کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ناشی از همین مسئله می‌دانستند که البته منظور اصلاح‌طلبان از دنیا غرب و آمریکا است.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: بعد از ۸ سال عمر دولت آقای روحانی، اصلاح‌طلبان و دولت یازدهم و دوازدهم نتوانستند کارنامه موفقی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از عملکرد خود ارائه دهند و نه تنها برخلاف آنچه که ادعا می‌کردند تحریم‌ها برداشته نشد، بلکه تحریم‌ها دوچندان هم شد و دشمنی آمریکا هم افزایش یافت.

وی افزود: دولت سیزدهم در حدود یک سال گذشته در حال جبران و بازسازی خرابی‌های به جا مانده از دولت آقای روحانی بوده و یک سال زمان بسیار کوتاهی است که بتوان نتیجه کار دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بخش‌های مختلف کشور دولت سیزدهم روابط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از بین برده و ضوابط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جایگزین روابط کرده است و در حوزه اقتصادی نیز کارهای خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع کرده است.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: واقعیت این است که اصلاح‌طلبان از ۸ سال دولت روحانی کارنامه‌ موفقی برای ارائه ندارند و به همین خاطر فضاسازی علیه دولت فعلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستورکار قرار داده‌اند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نوشته دلیل فضاسازی اصلاح‌طلبان علیه خدمات دولت سیزدهم چیست؟ اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: