به گزارش مرآت، امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان ۱۴۰۱، با تأکید بر اینکه میزان تردد در جاده‌های استان  سمنان در هفته آینده رو به افزایش است، گفت: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط درخصوص تأمین امنیت و سلامت مسافران توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان گفت: با توجه به ‌گزارش‌های هواشناسی و احتمال وقوع بارندگی و سیل از شنبه هفته آینده، دستگاه‌های اجرایی آمادگی خدمات‌رسانی در این زمینه را داشته باشند.

استاندار سمنان و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان نیز در این جلسه خواستار آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌رسانی به زائران و عزاداران حسینی در تعطیلات پیش رو شد.

سیدمحمدرضا هاشمی تأکید کرد: در این ایام بر تأمین سوخت، فعال بودن خودپردازها، نانوایی‌ها و داروخانه‌ها  نظارت انجام شود و خدمات شایسته‌ای به مسافران و عزاداران ارائه شود.

استاندار سمنان و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: عزاداران حسینی به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به منظور پیشگیری از شیوع کرونا توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته ثبت ضریب اشغال ۶۵ درصدی هتل‌های استان سمنان در تابستان ۱۴۰۱ اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: