به گزارش مرآت، سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه یکی از ابزارهای دولت برای ارتقای اشتغال به خصوص در شهرستان‌های کشور و استان سمنان مقوله تسهیلات به طرح‌های اشتغال زا است، ابراز کرد: تبصره ۱۸ قانون اشتغال خوشبختانه این امکان را فراهم کرده تا تسهیلات خوبی در استان پرداخت شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۷۶ طرح اشتغال در استان سمنان توانستند تسهیلات تبصره ۱۸ دریافت کنند، افزود: این تسهیلات با همراهی خوب بانک‌ها از محل سفر استانی رئیس جمهور و با محوریت توسعه متوازن استان سمنان در همه شهرستان‌های استان سمنان پرداخت شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه این تعداد طرح مجموعاً ۴۲۲ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند، تاکید کرد: ایجاد و تثبیت اشتغال دو محور اصلی این طرح است.

هاشمی درباره برگزاری نشست ستاد رونق و رفع موانع تولید استان سمنان نیز، گفت: خوشبختانه نشست‌ها به صورت مستمر برگزار و مصوبات نیز دنبال می‌شود همچنین در آخرین نشست مصوبه ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۵ واحد صنعتی، به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در صورتی که به واحدهای مذکور داده شود می‌تواند ۸۰۰ شغل را تثبیت و ۳۵۰ شغل جدید هم ایجاد کند، گفت: مشکلات شش واحد تولیدی و صنعتی نیز در کارگروه رونق تولید استان بررسی شد.

استاندار سمنان با بیان ۸۷۰ میلیارد تومان اعتبارات نقدی سفر آبان ماه سال گذشته رئیس جمهور به استان بوده است، ابراز کرد: سمنان در زمره استان‌های پیشرو بود لذا در مرحله اول توانست اعتبارات را نقدی دریافت کند.

هاشمی با بیان اینکه ۷۵ درصد اعتبارات نقدی سفر استانی رئیس جمهور به سمنان جذب شده است، ابراز کرد: در تلاش هستیم تا مابقی این اعتبارات نیز جذب شود.

انتهای پیام/

نوشته ۲۷۶ مورد تسهیلات اشتغالزایی در استان سمنان پرداخت شد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: