به گزارش مرآت؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی عصر سه‌شنبه در دیدار با استاندار سمنان، معاونان و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری سمنان، دفتر امام جمعه، ابراز داشت: ایام عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) را باید گرامی داشت و از برکات معرفتی آن بهره برد.

وی تاکید کرد که جای شکرگزاری دارد که نعمت محبت ائمه‌ معصومین (ع) به ما عطا شده است، گریه و حزن و اندوه بر مظلومیت و شهادت ائمه‌معصومین(ع) و اباعبدالله الحسین(ع)، رحمت واسعه خداوند متعال را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استاندار سمنان و مجموعه تحت مدیریت وی در استان به صورت شبانه روزی مشغول خدمتگزاری مطلوب به مردم هستند، افزود: افزایش رضایتمندی و امید به آینده مردم در سایه مشاهده تلاش ها و پیگیری مسئولان و خدمتگزاری آنان امری بسیار ارزشمند است.

مطیعی خاطرنشان کرد: خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم بیشتر و بهتر برای مردم خدمتگزاری کنیم.

 

همه سرباز نظام و مکلف به خدمت هستیم

استاندار سمنان نیز در این دیدار گفت: ایام سوگواری و عزاداری حضرت سید الشهدا اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را تسلیت عرض می کنم.

سیدمحمدرضا هاشمی ادامه داد : از حمایت های معنوی و رهنمودهای حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خصوص سیاست های دولت مردمی آیت الله رئیسی تقدیر و تشکر دارم.

وی با بیان اینکه ۵ مرداد، سالروز اولین اقامه‌ نماز جمعه و ۱۳ مرداد سالروز انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مطیعی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان را تبریک عرض می کنم، تاکید کرد: همه سرباز نظام هستیم و با وحدت و صمیمت در سایه حمایت های معنوی نماینده ولی فقیه در استان و در راستای پیشبرد اهداف نظام گام برمی داریم.

هاشمی ابراز داشت؛ همه مکلف هستیم تا تلاش داشته باشیم که فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه حجاب و عفاف محقق شود.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم، اضافه کرد: اتفاقات خوبی در استان با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به‌وقوع پیوست و در کمال آرامش و امنیت، کالا به وفور برای استفاده مردم تامین شد.

انتهای پیام/

نوشته آیین‌های محرم فرصت مغتنم جهاد تبیین است اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: