به گزارش مرات، کمال طاهریان روز یکشنبه ابراز داشت: تیم‌های امدادی از هلال احمر، نیروی انتظامی و سپاه تا پیدا شدن ۲ مرد مفقود شده در سیل بعدازظهر هفتم مرداد ماه در ایوانکی گرمسار دست از تلاش و جست و جو نخواهند کشید.

وی ادامه داد: تیم‌های امدادی از هفتم مرداد با اعلام مفقوشدن دو نفر به دلیل وقوع سیل در ایوانکی، مشغول جست و جو هستند که تا کنون با وجود تمام تلاش‌ها، هنوز نشانه‌ای از ۲ فرد مفقود شده به دست نیامده است.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی و جهادی از شهرستان‌های مهدیشهر و آرادان به ایوانکی گرمسار برای کمک به نیروهای مستقر اعزام شدند و امید است با افزوده شده نیروهای امدادی جست و جو وارد مرحله‌ای جدید شود و بتوان به نتیجه رسید.

طاهریان خاطرنشان کرد: دو نفر مفقود شده در سیل روز گذشته در ایوانکی شهرستان گرمسار جزو کارگران پیمانکار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری داری بودند.

وی افزود: پنج‌نفر در استراحتگاه کارگران پیمانکار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری حضور داشتند که با اطلاع از احتمال وقوع سیل سه نفر محل اسکان را ترک کردند و دو کارگر در این محل به دلایل نامشخص ماندند و متاسفانه در  وقوع سیل مفقود شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان تصریح کرد: یکی از کارگران مفقود شده در سیل روز گذشته ایوانکی اهل کالپوش شهرستان میامی در استان سمنان و دیگری اهل خراسان شمالی است..

به گزارش مرات هواشناسی استان نسبت به بارش باران و احتمال وقوع سیلاب هشدار داده بود و طبق این هشدارها شرایط آب و هوایی نامساعد تا روز دوشنبه ادامه دارد.

به گزارش مرآت؛ ایوانکی از شهرهای گرمسار واقع در غرب استان سمنان است.

انتهای پیام/

نوشته جست و جو برای یافتن ۲ مفقود در سیل ایوانکی گرمسار ادامه دارد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: