به گزارش مرآت؛ مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان از آمادگی گسترده گروه های جهادی برای خدمت رسانی به مردم شریف استان در صورت نیاز خبر داد.

وی با بیان اینکه در کنار مردم در جهت خدمت رسانی تا آخرین لحظه خواهمی بود افزود: در صورت نیاز در کنار دستگاه های خدمت رسان و متولی امدادرسانی خواهیم بود.

کاشفی با بیان اینکه همه ماشین آلات و ظرفیت ها به صورت آماده باش قرار گرفته اند تصریح کرد: با وقوع سیل در برخی نقاط استان وضعیت آماده باش به نیروها اعلام شده و آماده خدمت رسانی به مردم نیازمند در این مناطق هستیم.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با اشاره به ظرفیت ۱۳۰۰ گروه جهادی در استان سمنان اظهار داشت: همه توان و ظرفیت سپاه در خدمت به مردم نیازمند به کار گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات گروه های جهادی در سیل سالهای گذشته در داخل و خارج استان افزود: گروه های جهادی تخصصی برای کمک به مردم آماده بوده و در صورت نیاز در کمترین زمان به مناطق مورد نظر اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

نوشته آمادگی اعزام گروه جهادی تخصصی برای کمک به سیل زدگان استان در صورت نیاز اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: