به گزارش مرآت؛ سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان تدوین تفاهم‌نامه در راستای تحقق شعار سال را از جمله اهداف پیش بینی شده در این دیدار دانست و گفت:در شرایطی که ما در جنگ اقتصادی قرار داریم تولیدات دانش بنیان ، تولید قدرت می کند و توجه به حوزه علم ،فناوری و دانش بنیان می تواند ما را تحقق شعار سال و در جهش تولید و ایجاد اشتغال کمک کند.

سردار دامغانی افزود:ضرورت توجه به حوزه دانش بنیان باید در اولویت قرار گیرد تا با سرمایه گذاری در بخش شرکت های دانش بنیان در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیریم.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به استعداد ها و ظرفیت‌های علمی در استان اظهارداشت:ظرفیت های علمی بسیار خوبی در مجموعه جوانان استان داریم و این حجم از خلاقیت، ابتکار و انگیزه لزوم توجه به این موضوع را دوچندان می کند و باید متناسب با این ظرفیت ها برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

سردار دامغانی تصریح کرد:مسیر رشد این نظام بسیار کوتاه خواهد بود به شرط آن که حمایت لازم مجموعه های از علمی و دانش بنیان انجام شود.

شایان ذکر است در این بازدید ضمن آشنایی با محصولات فناوران، واحدها و شرکت های دانش بنیان، راهکارهای ارتقاء و همکاری سپاه استان سمنان با پارک علم و فناوری سمنان بررسی شد.

خاطر نشان می شود پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با دارا بودن ۱۶۵ واحد فناور در عرصه های مختلف علمی و تحقیقاتی در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

نوشته بازدید فرمانده سپاه استان سمنان از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: