به گزارش مرآت، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان روز جمعه به رسانه ها اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۲۱:۱۵ در محور شاهرود به آزادشهر تعداد ۱۷ نفر بر اثر بارندگی شدید در سیلاب گرفتار شدند که با حضور به موقع تیم عملیاتی هلال احمر پایگاه کوهستان ابر به آنان امدادرسانی شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۴۵ محور شاهرود به آزاد شهر – روستای قطری اتفاق افتاد، ابراز داشت: ۱۱ نفر از حادثه دیدگان به منطقه امن منتقل شدند و بقیه با رضایت خود به مسیر ادامه دادند.

به گفته محمدخانی، این امداد رسانی تا ساعت ۲:۲۵ بامداد امروز به طول انجامید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: در حادثه ای دیگر بر اثر انحراف از جاده خودرو آمبولانس خصوصی و واژگونی آن در کیلومتر ۳۱ محور آرادان به سرخه یک نفر مصدوم و نفر دوم سر صحنه فوت کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۳:۱۵ بامداد امروز اتفاق افتاد، ابراز داشت: فرد مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان سمنان انتقال یافت.

محمد خانی با اشاره به اینکه پایگاه امداد ده نمک به حادثه دیدگان امداد رسانی کرد، افزود: این عملیات در ساعت ۴:۰۰ بامداد خاتمه یافت.

گفتنی است؛ جمعیت هلال احمر استان سمنان در حال حاضر چهار سازمان فعال در زمینه‌های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تدارکات پزشکی، یک معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی و یک موسسه علمی کاربردی را زیرمجموعه خود دارد.

انتهای پیام/

نوشته هلال احمر استان سمنان به ۱۹ نفر گرفتار در سیلاب و خودروی واژگون‌شده امدادرسانی کرد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: