محمد علی موسویان کارشناس سیاسی ضمن گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به سالروز گرامیداشت عملیات غرور آفرین مرصاد گفت: عملیات مرصاد در پاسخ به اشتباه محاسباتی منافقین شکل گرفت  که تصور می کردند ظرف مدت ۴۸ ساعت می توانند به تهران برسند و این عملیات به وعده های توخالی آنها پایان داد.

این کارشناس سیاسی ابراز کرد: مسعود رجوی در شب آغاز عملیات گفته بود: که ۴۸ساعته به تهران خواهیم رسید… کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم در حد توان و اشل یک ابرقدرت است؛ چون فقط یک ابرقدرت می‌تواند کشوری را ظرف این مدت تسخیر کند… و این  تصورات و شاید رویا‌های او برای رسیدن به ایران و تهران بود که به عنایت خداوند و ایستادگی مردم ایران این تصورات موهوم شکست خورد.

بنا به گفته موسوی تمام منافقین کارنامه یکسانی دارند و ترور و جنایت در کارنامه آنها به چشم می خورد و همان کسانیکه در دهه ۶۰ عامل کشتار ۱۷ هزار فرد بیگناه شدند امروز نیز کسانی بنام داعش همان جنایات وحشیانه را انجام دادند.

موسوی تصریح کرد: منافقین به ظاهر در بدنه انقلابیون قرار گرفتند و پس از آنکه نتوانستند مسیر انقلاب را به نفع خود منحرف سازند با صدام عهد اخوت بسته و با وجود پذیرش اتش بس در پایان جنگ تحمیلی به خاک ایران حمله کردند و جنایات وحشتناکی را در اسلام آباد غرب به راه انداختند.

منافقین گمان می کردند بعد از پذیرش قطعنامه ایران آمادگی جنگیدن را ندارد و دچار ضعف شده و امکان سقوط ایران اسلامی مهیا است و مردم نیز از آنها استقبال می کنند که برخلاف تصورات آنها این پیروزی در عملیات مرصاد بدست آمد و  حدود ۴ هزار و ۸۰۰نفر از منافقان کوردل نابود شدند.

وی در رابطه با تجهیزات و امکانات منافقین بیان داشت: در عملیات فروغ جاویدان منافقین قصد داشتند با بهره‌گیری از ۲۵ تیپ سبک مکانیزه که حدود ۵۰۰۰ نفر را در آن‌ها سازماندهی کرده بودند، در یک برنامه زمان‌بندی‌شده ۳۳ساعته خود را به تهران برسانند و نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند.

این تحلیلگر سیاسی در رابطه با بخشی از جنایات وحشیانه منافقین در اسلام آباد با اشاره به خاطرات رزمندگان وجانبازان عملیات مرصاد بیان داشت: مردم کوچه به کوچه از دست منافقین فرار می کردند و آنها برخی مردم را روی زمین خوابانده و تیر خلاص به آنها می زدند و  پاسداران را مثله می کردند و سرآنها را می بریدند و یک بیمارستان با تمام مجروحین و کادر درمان را یکجا به اتش کشیدند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: منافقین اقدامات خیانت‌باری نظیر شنود مکالمات تلفنی و بیسیم‌ها، تخلیه تلفنی از مراکز نظامی و دولتی، بازجویی از اسرای ایرانی، ترور فرماندهان و رزمندگان در شهر‌های کشور، لو دادن عملیات‌ها، گرا دادن به دشمن بعثی برای بمباران مناطق مهم نظامی و غیرنظامی کشور و… مرتکب شدند که در سال ۱۳۶۷ موجب شهادت ۱۶۵۴ شهروند ایرانی شد.

وی عملیات مرصاد را پایانی برتوهم اشغال ایران توسط منافقین دانست و افزود: صبح روز پنجم مردادماه عملیات مرصاد با رمز «یاعلی» توسط نیرو‌های ایرانی به منظور مقابله با حمله منافقین آغاز شد. در ابتدای راه نیرو‌های مستقر در منطقه توانستند مسیر حرکت ستون‌های خودرویی منافقین را در جاده اصلی و در منطقه تنگه چهارزبر سد کنند. این ماموریت مهم را رزمندگان سمنانی تیپ ۱۲ قائم (عج) انجام دادند. پس از گیر افتادن آن‌ها در جاده، نیرو‌های تک‌ور ایرانی اعم هوانیروز، نیروی هوایی و نیرو‌های پیاده به منافقین یورش بردند.

موسوی در رابطه با  حال و روز وخیم منافقین در این روزها نیز ابراز کرد: پس از سقوط صدام، پایگاه اشرف به معضلی برای دولت عراق و آمریکا تبدیل شد و بارها میان آمریکایی‌ها، عراقی‌ها، منافقین و سازمان ملل بر سر حفاظت اشرف و خروج نیروهای منافقین از آن مذاکره شد و هم اکنون گروهک تروریستی منافقین در آلبانی با وجود حمایت‌های آمریکا، با استفاده از تجربه قبلی در عراق از همان روزهای اول در حال فعالیت برای تبهکاری‌ خود در حوزه‌های مختلف هستند.

وی در نهایت بیان داشت: این گروهک فرتوت امروز در فضای مجازی و در ارتش سایبری با حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر نیرو با شبهه سازی و شبه افکنی و ایجاد مشکلات  از طریق دنیای مجازی هنوز هم امید دارند که ایران اسلامی را به زانو دربیاورند که قطعا این ارزو را به گور خواهندبرد.

انتهای پیام/

 

نوشته توهم اشغال ایران در چهارزبر دفن شد/جریان فرتوت منافقین امروز کاری از پیش نخواهد برد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: