به گزارش مرآت؛ حامد احمدی  با بیان اینکه پویش نسیم احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی در استان سمنان اجرا شده است، تاکید کرد: در قالب این پویش ۱۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی به محرومان استان در مناطق گرمسیری توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح همچنین ۱۰۰ دستگاه پنکه سقفی، دیواری و ایستاده نیز بین نیازمندان مناطق گرمسیری توزیع می‌شود، ابراز کرد: مجموع این ۲۰۰ وسیله سرمایشی در حدود چهار میلیارد ریال اعتبار نیاز داشت.

سرویس کولر محرومان

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه این کولرها و لوازم سرمایشی بین خانواده‌های محروم در مناطق گرمسیری از غرب تا شرق استان سمنان توزیع خواهد شد، تاکید کرد: ۴۰ گروه جهادی در سراسر استان رسالت توزیع و نصب این کولرها را بر عهده دارند.

احمدی با بیان اینکه این پویش بخش دیگری نیز دارد که شامل خدمات به محرومان است، بیان کرد: برخی خانواده‌های محرومان لوازم سرمایشی را دارند اما هزینه تعمیرات را نداشته باشند که با همراهی بسیج اصناف و با اختصاص یک میلیارد ریال برای تعمیر لوازم سرمایشی مردم اقدام می‌شود.

وی افزود: در این اقدام مشترک، محرومانی که کولر دارند اما دچار نقص فنی شده و هزینه دارد، کولرهایشان را در اختیار بسیج اصناف قرار داده تا به رایگان آن را سرویس کنند همچنین این کولرها اگر هر قطعی بخواهد تأمین خواهد شد.

نوشته پویش نسیم احسان در استان سمنان اجرا شد/ توزیع ۱۰۰ کولر اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: