به گزارش مرآت،  «روزها» در بخش اصلی هفتاد و پنجمین جشنواره ادینبرا اینترنشنال فیلم فستیوال EIFF پذیرفته شده است و اولین نمایش این فیلم که دارای پروانه ساخت و نمایش  فرهنگ و ارشاد اسلامی است ۲۲ مرداد در سالن فیلم هاووس شهر ادینبرای اسکاتلند خواهد بود.

محسن فدایی باش سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار نیز از جمله بازیگران این فیلم است و تصویربرداری فیلم «برنده ها» در گرمسار و در روستای پاده این شهرستان انجام شده است.

«برنده ها» داستان زندگی یحیی و دوست هم روستایی‌اش است که عاشق سینما هستند، آنها مجسمه گرانبهایی را که متعلق به یکی از کارگردانان به نام است پیدا می کنند، در پی یافتن صاحب اصلی مجسمه اتفاقاتی رخ می دهد.

رضا ناجی، حسین عابدینی، ملاکی زیکریا، محمود جعفری، پارسا مقامی، هلیا محمدخانی، عزت‌الله رمضانی‌فر، شهرزاد کمال‌زاده، مانی نورمحمدی، ماهان نورمحمدی، محسن فدایی‌باش، رضا مقامی، اصغر سمسارزاده و میرطاهر مظلومی، بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
دیگر عوامل اصلی «برنده‌ها» عبارت هستند از تهیه‌کنندگان: محسن مسافرچی، پل ولش، نادیرا ماری، جنیفر آرمیتاج، مدیر تولید: مجتبی نورمحمدی، نویسندگان: حسن ناظر، حامد امامی، مدیر تصویربرداری: آرش سیفی، آهنگساز: محمد سعید شایان، محسن امینی، تدوین: حمید باشه‌آهنگر، رضا جوزی، دیوید آرسر، طراح صحنه و لباس: محمد محمدی، طراح گریم: محمد ذوقی، دستیار کارگردان: رحمان محمدی، مدیر صدابرداری: جعفر علیان، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، منشی صحنه: لیلا مربی، مدیر تدارکات: فرید کیانی، عکاس: علیرضا فرج‌پور.

در هفتاد و پنجمین سال برگزاری این جشنواره، ۱۰ فیلم برتر در بخش اصلی فستیوال به نمایش درمی آید.

انتهای پیام/

نوشته «برنده‌ها» از گرمسار به جشنواره فیلم اسکاتلند رسید اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: