به گزارش مرآت؛ به نقل از رویترز، کاهش درآمد توئیتر در شرایطی رخ داده که این شرکت از ماسک به دلیل انصراف از خرید توئیتر شکایت کرده و اکنون در حال آماده شدن برای مقابله قانونی با ماسک در دادگاهی است که قرار است در اکتبر آغاز شود. عدم قطعیت و نامشخص بودم سرنوشت این معامله، تبلیغ کنندگان در توییتر را نگران کرده و باعث هرج و مرج در داخل شرکت شده است.

بر اساس داده‌های Refinitiv IBES، درآمد تبلیغاتی توئیتر در سه ماهه دوم سال جاری میلادی تنها ۲ درصد افزایش یافته و به ۱.۰۸ میلیارد دلار رسید. رقم پیش بینی شده در این زمینه ۱.۲۲ میلیارد دلار بود.

مجموع درآمد سه ماهه دوم سال جاری میلادی توئیتر، که شامل درآمد حاصل از خدمات اشتراکی نیز می‌شود، ۱.۱۸ میلیارد دلار بود، در حالی که این رقم سال قبل ۱.۱۹ میلیارد دلار بود. تحلیلگران انتظار داشتند درآمد مذکور به ۱.۳۲ میلیارد دلار برسد.

تحلیل گران معتقدند وضعیت توئیتر به گونه‌ای است که آگهی دهندگان را متقاعد نمی‌کند وضعیت این شرکت در شرایط مطلوبی است. به نظر می‌رسد حکم دادگاه رسیدگی کننده به شکایت توئیتر از ایلان ماسک بر آینده این شبکه اجتماعی تاثیر زیادی خواهد داشت. توئیتر زیان خالص خود را ۲۷۰ میلیون دلار یا ۳۵ سنت به ازای هر سهم اعلام کرده است.

انتهای پیام /

نوشته توئیتر کاهش درآمدش را هم به گردن ماسک انداخت اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: