به گزارش مرآت، علی منصفی راد رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: تصویب ایجاد مرکز درمان ناباروری، و بهره برداری از تولید مالچ طبیعی، و کود ارگانیک معدنی، تا دور دوم رئیس جمهور به استان سمنان در برنامه قرار دارد.
وی در نشست با استاندار سمنان گفت: جهاد دانشگاهی چندین طرح فناورانه در حوزه پزشکی و معادن را آغاز  کرده که تا دور دوم سفر رئیس جمهور به استان در برنامه قرار دارد که شامل تصویب مرکز درمان ناباروری، تولید مالچ طبیعی، و کود ارگانیک بر پایه مواد معدنی است.
وی گفت : یک طرح فناورانه در حوزه دامپروری با محوریت تبدیل شهرستان مهدیشهر به قطب دامپروری با عنوان مرکز اصلاح نژاد دام سبک تصویب شده است .
منصفی راد از خرید تجهیزات آزمایشگاه پایه جهاددانشگاهی در مرکز به‌نژاد دامی جهاددانشگاهی استان در شهرستان مهدیشهر خبر داد و اضافه کرد: با راه‌اندازی مرکز اصلاح نژاد و به‌نژاد دامی و ایستگاه اصلاح نژاد دام سنگسری، بستر‌های لازم برای رشد و توسعه بیشتر صنعت دامپروری در استان سمنان و شهرستان مهدیشهر فراهم شود.
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان افزود: مجوز راه اندازی درمانگاه ناباروری و کلینیک درمان زخم دیابت برای این استان اخذ شده است.

انتهای پیام/

نوشته تصویب طرح های فناورانه در جهاد دانشگاهی سمنان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: