به گزارش مرآت؛ کامران قدس روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: ۵۶ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در هفته اخیر در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

وی درباره آخرین آمار شیوع ویروس کرونا بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۰۹۶۰ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: هفته گذشته (از بیست و دوم الی بیست و نهم تیر ماه ۱۴۰۱) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۶ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۱ هزار و ۸۵۷ نفر رسید و ۴۹ هزار و ۱۰۳ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۱۰۶۱۵ نفر رسید.

شهرستان‌های سمنان، دامغان، مهدیشهر، سرخه، گرمسار و آرادان جزو مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.
به گزارش مرآت؛ در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان، شهرستان‌ دامغان، سمنان و گرمسار از وضعیت آبی به زرد تبدیل شدند.
در حال حاضر شهرستان‌های سمنان، دامغان، گرمسار، شاهرود و مهدیشهر زرد و شهرستان های میامی، سرخه و آرادان آبی کرونایی هستند.

نوشته بستری شدن ۵۶ کرونایی در مراکز درمانی ۶ شهرستان استان سمنان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: