به گزارش مرآت، ذکر چند نکته در رسانه هایشان عجیب به نظر رسید. برخی از این افراد می گویند که ما دو رکعت نماز پشت سر امامان اینچنینی نمی‌خوانیم! باید در پاسخ به این افراد گفت که شما نماز بخوانید، پشت سر هر کس که می خواهید بخوانید.

برخی دیگر گفته اند که چرا آیه الله خاتمی بحث حجاب و لقمه را بکار برده اند، بنابراین از عدالت ساقط است. باید به این افراد هم گفت که این نکات دقیقا تقویت حجاب بود و جلوه‌ای از دین. خروج از عدالت یعنی تضییع حق مردم. از بی حجابی گرفته تا اختلاس و اغتشاش و… که خب مشخص است این هر سه را چه کسانی در کارنامه درخشانشان دارند. از سال ۸۸ تا کنون مصادیق آن را می توانید پیدا کنید.

سخن این است اگر با این تهمت ها و کانال ها و اکانتهای بی نام و فیک، امثال آیت الله خاتمی از میدان مقابله با ضد انقلاب و دفاع از دین بیرون می رفتند، که اکنون این میزان از یاس و بی خاصیتی در جریان رسانه ای ضد انقلاب وجود نداشت. این خطیب توانمند نماز جمعه هم ۴۰ سال است که امتحان خود را در میادین و مناسبت های مختلف پس داده و مشخص است که با این خباثت ها خدشه ای به ایشان و مواضعشان وارد نمی شود.

مردم ایران در روزهای مصادف با ایام بزرگداشت عفاف و حجاب با نه محکم به کمپین های مذبوحانه، نشان دادند که ایران عفیف، عفیف می ماند.

عبدالله شاهمرادی

نوشته تخریب آیت الله خاتمی بعد از سخنان ایشان درباره حجاب و عفاف اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: