به گزارش خبرنگار مرآت، همایش سرگروههای جهادی استان سمنان جهت توجیه برنامه های سالجاری و ایجاد کارگاههای تخصصی در حوزه های مختلف با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی دامغان برگزار شد.

اخلاص، رمز ماندگاری عملکرد گروه های جهادی است

حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان در این همایش با اشاره به اینکه نبرد امروز دشمنان با شمشیر بیان و رسانه است، گفت: دشمن امروز از نبرد میدانی ناامید شده و به دنبال آن است که با ابزار رسانه و با شمشیر زبان به القای نا امیدی در بین مردم بپردازد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فضای مسموم رسانه ای دوران اختناقرضاشاه را زیبا جلوه می دهد تا مردم از شرایط موجود ابراز نارضایتی کنند، تصریح کرد: باید هوشیار باشیم که دشمن در تلاش برای وارونه جلوه دادن حقایق و بزرگ نمایی کوچکترین مشکلات موجود است و مشکلات اقتصادی را که گریبانگیر تمام جهان است را تنها مختص کشور ما جلوه دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سمنان با بیان اینکه دولت انقلابی در این مدت کوتاه اقدامات شایسته و قابل تقدیری انجام داده است، بیان کرد: متاسفانه دولت فعلی رسانه ای قوی ندارد همه ما باید رسانه شویم و این اقدامات را برای مردم بیان و تبیین کنیم.

وی به گروههای جهادی اخلاص در عمل را توصیه و خاطر نشان کرد: شما جوانان جهادگر با استقامت و تلاش و کوتاه نیامدن قطعا به توفیق عمر دست خواهید یافت.

نوشته اخلاص، رمز ماندگاری عملکرد گروه های جهادی است اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: