[ad_1]

به گزارش مرآت، علی تشنه دل در نشست ستاد رونق تولید استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ارائه تسهیلات بانکی به ۷۳ واحد تولیدی در استان از ابتدای سال جاری صورت گرفته است، تاکید کرد: این واحدها در بخش تولیدات کشاورزی و همچنین صنعتی فعال بودند.

وی با بیان اینکه مجموع این تسهیلات ۹ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: ۹ هزار و ۶۶۵ میلیارد ریال تسهیلات مذکور مربوط به بخش صنعت و به ۳۳ واحد تولیدی پرداخت شده است.

رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه ۴۰ واحد کشاورزی نیز ۲۴۴ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، تاکید کرد: این تسهیلات اشتغال خوبی را نیز نصیب استان سمنان می‌کند.

تشنه دل همچنین گفت: از ابتدای امسال ۷۵ درصد واحدهای تولیدی استان سمنان که به بانک‌های عامل معرفی شدند، توانستند وام رونق تولید خود را دریافت کنند که این امر نشان می‌دهد همراهی خوبی از سوی بانک‌های استان با مصوبات کارگروه رونق تولید وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۱۱۲ واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌اند، گفت: پرونده این واحدها بررسی و در صورت تائید ۱۳ هزار میلیارد ریال وام به این واحدها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: