به گزارش مرآت، مرتضی فلاح در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اظهارات یکی از بازیکنان سابق فوتبال ایران، عنوان کرد: این اظهارات در حالی مطرح شده که عاری از واقعیت است. مذاکره‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان با هیچ مربی‌ای‌ انجام نشده و قطعا اتهامات وارد شده خلاف واقع بوده و حق پیگیری قانونی این اظهارات از طریق این وزارتخانه در مراجع ذیصلاح قانونی محفوظ است.

وی افزود: در حالی که وزارت ورزش و جوانان و سخنگوی محترم دولت صریحا اعلام کرده‌اند در  مسائل فنی و صلاحیت فدراسیون فوتبال هیچ گونه مداخله‌ای به هر ندارند و نخواهند داشت اما برخی افراد بدون توجه به وظایف نظارتی وزارت ورزش و جوانان اتهاماتی را علیه دولت و وزارتخانه مطرح می‌کنند که عاری از واقعیت و مصداق بارز نشر اکاذیب است.

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش خاطرنشان کرد: تاکید می‌شود این وزارتخانه در اجرای مفاد قانون اهداف و وظایف اختیارات خود صرفا نسبت به اعمال وظایف نظارتی و کمک‌های مادی و معنوی نسبت به همه تیم‌های ورزشی و تیم ملی فوتبال در راه آماده‌سازی جام جهانی اقدام می‌کند و هیچ گونه دخالتی در امور فنی فدراسیون‌ها انجام نمی‌دهد. مقوله‌ نظارت و دخالت امری مجزا و قابل ملاحظه حقوقی است.

انتهای پیام/

نوشته وزارتخانه مذاکره‌ای با هیچ مربیِ فوتبالی نداشته است اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: