به گزارش مرات، مهدی رجبی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان سمنان به افراد واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن که هزینه مرحله اول را پرداخت کردند، از طریق ارسال پیامک برای تعیین تکلیف فراخوان شدند.
وی ادامه داد: متقاضیانی متقاضی واگذاری زمین و ساخت خانه به صورت گروهی هستند فرصت دارند درخواست انعقاد قرارداد خود را برای ساخت گروهی خانه ثبت کنند.

وی تاکید کرد: متقاضیان واجدشرایط واگذاری زمین در طرح نهضت ملی مسکن در سمنان می‌توانند گروه‌بندی خود برای ساخت گروهی خانه را در سامانه ثبت کنند.

رجبی تصریح کرد: مناطق غربی شهرک روزیه برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در سمنان در نظر گرفته شده و  واحدها در این منطقه به صورت خودساز ساخته می شود و متقاضیان می توانند به صورت گروه های سه یا چهار نفره برای ساخت واحدهای مسکونی اعلام آمادگی کنند.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: افزود: در صورتی که متقاضیان خود برای تعیین گروه اقدام نکنند، این اداره کل برای تعیین گروه اقدام خواهد کرد.

طرح جهش تولید مسکن در ۲۹ استان کشور اجرایی و عملیات طرح ساخت ۲۷ هزار مسکن آغاز شده است این در حالیست که از ۹۲ پروژه تعریف شده ۸۸ پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حال اجرا  است.
ساخت خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای افرادی که ۴۰۰ میلیون ریال آورده اولیه پرداخت کردند  پیگیری می‌شود.

نوشته منطقه ساخت طرح نهضت ملی مسکن به صورت خودساز در سمنان مشخص شد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: